ProjectcommunicatieJe hebt jouw project tot in de puntjes uitgedacht. Maar hoe ga je bereiken dat jouw project ook landt bij de interne en externe stakeholders? Hoe ga je het project positioneren en profileren? Hoe wil je de communicatieprocessen regisseren en de verwachtingen managen? Hoe creëer je draagvlak? En welke middelen zet je in met welke boodschap? Want je weet zonder goede communicatie geen succesvol projectresultaat! En daar kom ik om de hoek kijken! Met ruim 17 jaar ervaring in projectcommunicatie kan ik je op alle fronten van dienst zijn.
Communiceren is interactie tussen mensen, waarbij iedereen zijn eigen voorkeuren, inzichten, wensen, belangen en emoties heeft. Deze in kaart brengen en zoveel mogelijk met elkaar verbinden dàt is de kunst om tot een goed resultaat te komen. Ik vind dan ook dat communicatie nooit het sluitstuk van een project kan zijn, maar van begin tot eind integraal onderdeel uit moet maken van alle aspecten van een project. Omgevingsgericht en in een multidisciplinaire setting. Ik ben ervan overtuigd dat je alleen dan een duurzaam en waardevol resultaat met elkaar bereikt. Vind jij dit ook? Dan is de basis voor gelegd om samen duurzame stappen te maken. Bel of mail me en dan drink ik graag vrijblijvend een kop koffie met jou! |
DuurzaamheidscommunicatieJe hebt een geweldig duurzaam project of product bedacht met grote maatschappelijke relevantie. Maar hoe krijg je het voor elkaar dat de doelgroep jouw idee omarmt? Want ondanks dat mensen bij de keuze van een product of dienst de impact op klimaat belangrijk vinden is draagvlak voor duurzame maatregelen geen vanzelfsprekendheid. Mensen worden overstelpt met initiatieven die goed zijn voor het klimaat en milieu. En ook de overheid probeert burgers te stimuleren allerlei energiemaatregelen te treffen. Zie door de bomen het bos nog maar. Dus hoe krijg je jouw doelgroep in beweging? Dat is de kunst van communicatie waarmee ik je van dienst kan zijn. Een ding weet ik uit ervaring zeker: maak het niet mooier dan het is. Communiceer transparant, geloofwaardig en eerlijk en doe niet aan greenwashing. Zelf ben ik intensief betrokken geweest bij projecten met verduurzamingsmaatregelen op het gebied van energietransitie. Ik heb hierdoor inzicht gekregen hoe verschillend motieven van mensen kunnen zijn om wel of geen medewerking te verlenen. Hoe duurzaamheid ervaren wordt en hoe mensen ermee om willen gaan kan behoorlijk uiteenlopen tussen de verschillende leefstijlen van Nederlanders. Wel handig om te weten voordat je een duurzaamheidscommunicatiecampagne start. Zullen we samen duurzame stappen maken? Bel of mail me en dan drink ik graag vrijblijvend een kop koffie met jou! |
Interim
Heb je iemand in jouw communicatieteam die met zwangerschapsverlof gaat of langdurig ziek is? En zoek je een vervanger die het werk snel en kundig kan overnemen? Dan bied ik je graag een helpende hand.
Ik heb brede ervaring op het gebied van zowel corporate communicatie, interne communicatie, marketingcommunicatie, projectcommunicatie en duurzaamheidscommunicatie. Bel of mail me om vrijblijvend kennis met elkaar te maken. |
algemene_voorwaarden_diepstraten_projectcommunicatie_december_2019.pdf | |
File Size: | 187 kb |
File Type: |